måndag 3 oktober 2011

Stjäla frukt från dotterns skolkamrater

Japp - blev lite knäpp där ett tag när jag skulle hämta dottern o såg ett par tjejer som sprang omkring med en varsin mandarin i handen...
Hur i h-vete ska jag lyckas få in en mandarin i mina 880 kcal er dag utan att göra helt galet?

Börjar få dille faktiskt, efter drygt 15 timmar in - av TVÅ veckor... 

Måste undersöka det där noggrannare...


Tyvärr har rökningen tagit lite stryk av att gå på flytande kost - känner mig lite som när man var i tonåren o smygrökte faktiskt.

Men det jämnar nog ut sig så fort jag kommit överens med kroppen om att vi ska leva på flytande...

Som "tur" är röker jag ju Blend (rosa) fjälluft nu - för att inte synda alltför mycket...
Det är nog det närmaste till vattenånga som finns på marknaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar