söndag 16 oktober 2011

7 timmar kvar tills bilen går!!!

Nu är det nära!
Har varit ett nervvrak idag o mått illa större delen av dagen...

Tack alla underbara vänner som hört av sig idag o gett mig lyckoönskningar - det hjälper att veta att det finns vänner att luta sig mot!

Har ju opererats tidigare - men då har det ju varit för att ta bort något som orsakat smärta, inte något som är livsförändrande...

Ligger i mitt gamla flickrum o kan inte riktigt slappna av...
Ska ju bo hos mamma första dygnet efter att jag kommit hem oxå - då de vill att jag har någon hos mig hela tiden....

Blir minst sagt spännande att se hur jag ska orka upp o duscha o äta min medicin o vara klar för att åka 06.10...
Men men - vi får se om jag hinner höra av mig igen imorgon bitti innan de kommer o målar svarta kryss på min mage!!!

2 kommentarer:

  1. Nä Catrin, nu få du ta och blogga lite ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg d har tillverkat. Gillar verkligen färgerna! Du är duktig Catrin, på många sätt. Kram Lisa

    SvaraRadera