onsdag 5 oktober 2011

Dag 3 - bara 11 dagar kvar

Började morgonen med en kopp kaffe hemma, sen en kopp kaffe o Nutrilett chokladjox hos mamma... (är hundvakt nu på morgonen)
Kaffe med mjölk innehåller 15-25 kcal beroende på hur mycket mjölk man har i - så det blir väl typ min räddning...

Ska träffa sjuksköterskan o "sluta-röka-coachen" idag- får se vad hon tycker om mitt "återfall" till ciggaretterna...
Kanske kommer vi på något sätt att slippa det? Får väl köpa en sån där låtsas-cigg som man fyller med nikotin-ampuller.

Man känner sig förresten inte helt nyttig när man dricker choklad-jox till frukost - trots att det faktiskt ska vara nyttigt...


Vågen visade på 96,9 imorse - men jag har svårt att se hur jag skulle kunna tappat två kilo på två dagar...
Tror helt ärligt att vågen skojar med mig...

Måste dock ha tappat 5-6% av min inskrivningsvikt tills operationsdagen... Så det vore ju bra om vågen inte ljög...

2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! Förmodligen ljuger inte vågen :)

    Förresten får du gärna köra noggranna recentioner på dom dära smoothisarna... om det finns nån som är god...
    Jag snålar och har ingen lust o pröjsa 85 spänn för äcklig lunch i kista :)

    SvaraRadera