måndag 3 oktober 2011

Har tydligen ingen karaktär alls

Nä...

Räknar mina kalorier i en app som heter "Shape Up" - o det fanns plats för en mandarin...

Så nu bor en mandarin i min mage!

Man skulle ju kunna säga att jag är skitdålig på just det här - när jag inte ens klarar ett dygn på flytande.
Eller så skulle man kunna säga att jag syndar lite för veckorna efter operationen så får jag ju inte svälja något med bitar som kan skava i sömmarna...

Måste kolla upp det lite med läkaren, vad de säger om det, om jag håller mig innanför mina 880 kcal - jag tycker ju att det borde vara ok, men man vet ju aldrig.


Det gick ju såpass snabbt för mig - jag var på informationsmöte 12 september, blev kallad till läkaren 15 spetember o bokad operation 17 oktober.

Jag hade ju iskallt räknat med att det skulle gå ett halvår eller två  - som det gjort för alla andra som jag pratat med...

Men nu fick jag fyra dagar på mig att sluta röka (går ju sådär, men jag röker inga 30 cigg om dan o inte är de starka heller) - sen två veckor på flytande o sen op...

Är i och för sig väldigt tacksam att det går så fort, då hinner jag inte börja fundera - tänka "det är sista gången jag får svulla i chips, godis, whatever...", det är liksom bara att köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar