fredag 14 oktober 2011

Heja vågen!

Som idag visade på 92.9 på morgonen...

Sista helgen nu då...

Sen är det måndag o dags för mig att sova i 45 graders vinkel i en mysko sjuksäng en stund...
Beräknad operationstid 1 timme o 8 minuter (snacka om att vara exakta i sina beräkningar)

Helgen ska spenderas med att packa, o att fixa fram lite papper som behövs om det skulle gå helt åt fanders...

Allt jag har tillfaller ju min dotter (o en pyttedel till maken då ) men jag behöver tydligen skriva ner det o att jag är vid mina sinnens fulla bruk... ( just det är ju diskuterbart även den bästa av dagar ).
Ska göra en fullmakt till min mamma också så hon får hämta ut mina mediciner efter att jag kommit hem.


O om dottern går med på det så är det ju faktiskt städdag i stallet igen o då kan vi följa med - annars skickar jag maken så han kan försöka bränna ner hagarna precis som vanligt...

Måste ju tvätta mjukisar också - ett par sköna, utan hård resår som jag kan glida omkring i på sjukan då man tydligen inte får ligga i sängen o uggla särskilt mycket alls...
O tofflor - funderar på om jag ska ta mina stor fårskinnstofflor eller om man ska hålla sig till typ foppa...

Aja - det ordnar sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar